ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

سه قدم تا کاهش وزن؛ قدم سوم: ورزش

رسیدن به وزن ایده آل راه ها و روش های مختلفی دارد، اما این پروسه چند قدم اصلی را شامل می شود که باید آنها را مد نظر داشت. پس در صورتی که قدم های اول و دوم را مطالعه نکرده اید، قبل از آگاهی از نکاتی که باید در قدم سوم رعایت کنید، آنها را مرور کنید.


ورزش یکی از مهمترین راه های کاهش وزن و تناسب اندام


»تا حد امکان یک برنامه ورزشی سبک اما به صورت روزانه برای خود تدارک ببینید – چنین برنامه ای را حتی روزی 10 دقیقه پیاده روی می تواند تامین کند. اما مطمئن باشید مشخص کردن ساعتی خاص و انجام روتین آن علاوه بر تاثیر بر روی وزن شما، منجر به افزایش انگیزه و همچنین سلامتی و شادابی شما می شود.


»تا جایی که می توانید پیاده روی کنید – دورترین محل را برای پارک ماشین انتخاب کنید، پله ها را به آسانسور ترجیح دهید و تا جایی که می توانید از پاهای خود کار بکشید. باورتان نمی شود که راه رفتن تا چه حد کالری سوز است. پس انجامش دهید.


»از فعالیت های جدید ورزشی پرهیز نکنید – در کنار ورزش و نرمش روزانه و پیاده روی، تا جایی که در توان خود می بینید فعالیت های جدید انجام دهید. رقص، تنیس، شنا، ورزش های رزمی، هاکی، بسکتبال، فوتبال و هر آنچه فکر می کنید فعالیت بدنی مناسبی برای شما است انجام دهید. هر چه ورزشی که بیشتر به آن علاقه دارید انجام دهید، علاوه بر شادابی و طراوت بیشتر، به کاهش وزن خود سرعت بیشتری می بخشید.


امیدوارم اگر واقعاً قصد کاهش وزن دارید بتوانید با کمک این مطلب هدفگذاری ای هوشمندانه، تغذیه ای مناسب و فعالیت بدنی مطلوبی برای خود تدارک دیده و نهایتاً در انجام آنچه می خواهید موفق شوید.


قدم اول - قدم دوم

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ب.ظ

خصوصی :
سلام.از مطالب مفیدتون ممنونم.
من بنا به فعالیت شغلیم (معلم هستم) زمان زیادی برای ورزش ندارم تنها آخر هفته هاست که اون هم صرف هزار و یک کار میشه الا ورزش و البته من واقعا نیاز به ورزش رو در خودم احساس می کنم چون روز به روز خسته تر میشم. و دیگه این که احساس می کنم دارم دچار پر خوری عصبی و یا احساسی میشم. خوش حال میشم کمکم کنید.

سلام دوست عزی اکیدوارم مطالباین وبلاگ برای شما مفید باشه.
در مورد ورزش هم فکر کنم 10 تا 20 دقیقه پیادهروی در روز برای همه افراد ممکن باشه. اگه این زمان با خانواده به پیاده روی برویدکه چه بهتر علاوه بر ورزش به تحکیم روابط خانوادگی شما هم کمک می شه.
در مورد مشکلات پرخوری هم بهتر با یک متخصص یا کارشناس تغذیه صحب کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد