X
تبلیغات
رایتل
یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391
توسط: ali

سریع ترین راه های کاهش وزن

این روزها از هر سه نفر یک نفر با اضافه وزن مواجه است. اگر شما هم یکی از این افراد هستید و به دنبال راه هایی هستید که به سرعت وزن کم کنید ما در اینجا بهترین و سریع ترین راه های کاهش وزن را به شما می گوییم.


1- مصرف چربی های بخصوص چربی های حیوانی را تا جایی که می توانید کم کنید. گوشت قرمز، لبنیات پر چرب و کره از جمله غذایی هایی هستند که باید از آنها اجتناب کنید. از مصرف غذاهای که پنیر در موادشان دارند اجتناب کنید.


2- از ماهی به جای گوشت قرمز استفاده کنید، گوشت های قرمز کالری زیادی دارند.


3- مصرف شکر و غذاهای دارای قند افزوده مانند شیرینی ها و آب میوه های غیر طبیعی را به طور کامل قطع کنید.


4- از مصرف نوشیدنی های الکلی خوداری کنید. الکل دارای مقدار زیادی کالری بدون ارزش غذایی است که به شدت وزن شما را افزایش میدهد.


5- از غلات سبوس دار به جای آرد سفید و برنج سفید استفاده کنید.


6- فیبر زیادی مصرف کنید. غذاهای دارای فیبر در کاهش وزن تاثیر زیادی دارند. غلات سبوس دار، میوه ها و سبزیجات از جمله غذاهایی هستند که مقدار زیادی فیبر دارند.


7- یک برنامه غذایی مغذی بدون چاق کننده هایی مانند لبنیات پر چرب و آرد بدون سبوس تهیه کنید.


8- اگر در تمام روز احساس گرسنگی می کنید این یکی از دلایل اضافه وزن شما ست. خود را با کاری که از آن لذت می برید سرگرم کنید، تا بدن شما به شرایط جدید عادت کند.


9- صبور باشید. اگر برای یک یا دو روز به رژیم غذایتان عمل نکردی نامید نشود و آنرا ترک نکنید، دوباره رژیم غذایی را شروع کرده و به خود برای ادامه راه انگیزه دهید.


10- ورزش را به برنامه روزانه تان اضافه کنید تا با سوزاندن کالری بیشتر سریع تر وزن کم کنید.

با عمل به 10 نکته بالا به روشی سریع و سالم وزنتان را کاهش دهید و به وزن ایده آل برسید. اما فراموش نکنید سریع وزن کم کردن به این معنی نیست که شما یک شبه لاغر می شوید، بکارکیری این نکات در برنامه کاهش وزنتان باعت می شود شما سریع تر به هدفتان برسید.




مطالب مرتبط

چگونه کالری و چربی اضافی را بسوزانیم

وزن ایده آل

سه قدم تا کاهش وزن؛ قدم اول: هدف