ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

کاهش وزن با مصرف آب

احساس خستگی می کنید. با مشکل گرفتگی ماهیچه ها روبرو هستید و یا اضافه وزن دارید. آب به شما کمک می کند که وزنتان را کاهش دهید و انرژی بیشتری داشته باشید. در زیر راه های ساده ای وجود دارد که به شما می گوید که چگونه با مصرف آب وزن کم کنید.


1 بعد از بیدار شدن از خواب و نیم ساعت قبل از صرف وعده غذایی یک لیوان آب بنوشید. مصرف یک لویان آب نیم ساعت قبل از وعده غذایی باعث می شود که شما احساس سیری کنید و غذای کمتری مصرف کنید در نتیجه راحت وزن کم کنید.


مصرف نوشابه ها را متوقف و به جای آن آب بنوشید. مصرف آب گاز دار و نوشابه ها سبب افزایش اشتها می شود. یک نوشابه متوسط دارای مقادیر زیادی کالری است. اگر هر نوشابه محتوی 160 کالری باشد شما با حذف 2 نوشابه در روز می توانید هر 10 روز نیم کیلوگرم وزنتان را بدون هیچ کار دیگری کاهش دهید.


می توانید آب میوه ها را جهت کاهش کالری دریافتی با آب رقیق کنید و هنوز هم از طعم خوب آنها لذت ببرید.


4 غذاهای آبدار مانند سوپ بخورید این غذاها نسبت به غذاهایی که آّ افزوده کمی دارند کالری کمتری داشته و به کاهش وزن شما کمک زیادی می کنند.


اگر نوشیدن زیاد آب طعم آنرا برای شما یکنواخت کرده از چند قطره آّب لیمو، آب پرتقال و یا عصاره سبزیجاتی مانند نعناع برای خوش طعم کردن طعم آن استفاده کنید.




مطالب مرتبط

غذاهای چربی سوز

رازهای مردم ۱۸ کشور جهان برای پیشگیری از اضافه وزن

کاهش وزن با حرکات یوگا



منبع:

ehow

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد