ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

جشن کاهش وزن

کاهش وزن یک تغییر بزرگ در زندگی برخی افراد است. افراد احساس می کنند دوباره متولد شده اند و فرصت ایجاد تغییرات بزرگ در زندگیشان را به دست آورده اند. کاهش وزن خود را مانند تمام موفقیت هایی که تا کنون به دست آورده اید جشن بگیرید. جشن آزادی تازه کشف شده و زندگی جدید. در این زمان اهداف جدید برای خود تعیین کنید و به سبک جدید زندگیتان افتخار کنید.

1-بر روی یک ترازو بایستید و خودتان را تحسین کنید. به عدد ترازو نگاه کنید بخود ببالید و برای تعیین اهداف بزرگتر برای آینده به خودتان انگیزه دهید. وزن خود را بر روی یک کاغذ نوشته و آن را به در یخچال برای یادآوری موفقیتان بچسبانید.

2-به خرید بروید. بهتر است پول کافی پس انداز کرده باشید تا در این روز برای خودتان هدایای زیادی بخرید. لباس هایی برای جشن کاهش وزن بخرید که تناسب اندام شما را به خوبی نشان دهد.

3-لباس های دوران چاقی خود را به خیریه محل اهدا کنید.

4-به فروشگاه مواد غذایی بروید و خوراکی های سالم بخرید. کاهش وزن به این معنی است که شما اندامی سالم و متناسب دارید.  کاهش وزنتان را با غرقه شدن در غذاهای خوش طعمِ بدون قند و چربی جشن بگیرید.

5-در روز جشن کاهش وزن به یک باشگاه ورزشی بپیوندید و با یک مربی خصوصی تمرین کنید. افراد معمولا برای کاهش وزن انگیزه کافی دارند، ولی برای فعال ماندن و جلوگیری از بازگشت وزن کم شده به کمک یک مربی نیاز دارند. 

6-داستان کاهش وزن خود را به مجلات و روزنامه های محلی برای دادن انگیزه به افرادی که اضافه وزن دارند بفرستید.


مطالب مرتبط

نکاتی برای کاهش وزن

کنترل و نگهداری وزن

وزن ایده آل شما چند است؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد