ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

چه غذاهایی برای سوزاندن چربی های شکم مناسب هستند؟

حتما در مورد آخرین راه ها و روش های کشف شده برای سوزاندن چربی های شکم شندیده اید؟ آیا تا به حال شنیده اید که چربی های شکم خود را با خوردن چربی ها بسوزانید؟ حتما می گویید که این کارممکن نیست. اما بهتر است بدانید که این کار ممکن است . غذاهای مشخصی وجود دارد که با خوردن آنها شما می توانید چربی های شکم خود را بسوزانید. این غذاها چربی های ناحیه شکم را هدف قرار می دهند و شما با قرار دادن این غذا در وعده های غذایی روزانه تان می توانید به راحتی از شر چربی های شکمی راحت شوید.



1- چربی های غیر اشباع. چربی های غیر اشباع مونو به عنوان چربی های سالم در نظر گرفته می شوند، که به کاهش چربی های ناحیه شکم کمک می کنند. این چربی ها، چربی های خوب به حساب می آیند که شما باید برای جای دادن آنها در هر وعده ی غذایتان برنامه ریزی کنید.  پنج گروه از اسید های اشباع نشده مونو وجود دارد که شما می توانید از بین آنها انتخاب کنبد.


2- روغن ها. شما می توانید از انواع مختلف روغن هایی که دارای اسید های چرب غیر اشباع هستند در تهیه غذا استفاده کنید و به این وسیله چربی های شکمتان را بسوزانید. روغن کانولا، روغن زیتون، روغن بادام زمینی، روغن آفتاب گردان، روغن گردو، روغن بذر کتان از مهمترین منابع اسید های چرب اشباع نشده هستند.


3- دانه ها و مغز ها. دانه ها و آجیل هایی را که دارای اسید های چرب غیر اشباع هستند را انتخاب کنید. تقریبا تمام نوع های آجیل به سوختن چربی های شکم کمک میکنند. می توانید این دانه ها و مغز ها در دستور پخت غذا ها به کار ببرید و یا به عنوان میان وعده مصرف کنید. کره بادام، کره بادام زمینی طبیعی (صاف و ترد)، کره بادام هندی، بادام هندی بو داده، تخمه آفتابگردان خشک بو داده، بادام زمینی خشک و بو داده، دانه کدو تنبل بو داده، گردو، آجیل برزیلی، فندق، بادام، دانه های میوه درخت کاج، گردو، پسته، دانه آفتابگردان و خمیر دانه کنجد از جمله منابع اسید های چرب غیر اشباع می باشند.


4-آووکادو. برای سوزاندن چربی های شکم آووکادو را به وعده های غذایی تان اضافه کنید. 


5- زیتون. مقدار زیادی زیتون بخورید. زیتون سیاه یا سبز تفاوتی ندارد، زیتون بخورید و ناپدید شدن چربی های شکمتان را ببینید.


6- شکلات. انواع بدون قند، کم شیرینی و یا شکلات تلخ بخورید. به کمک یک خوردنی خوشمزه و دلچسب از شر چربی های شکم خلاص شوید.




مطالب مر تبط

چگونه با چربی های شکمی مقابله کنیم

چگونه شکمی صاف داشته باشیم

کاهش چربی های دور شکم



منبع:

ehow

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد