ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

دستگاه های مناسب برای ورزش های هوازی

ورزش های هوازی برای سلامت قلب و سلامت عمومی بدن مفید هستند. تجهیزات ورزشی می توانند به اثر بخشی بیشتر برنامه ورزشی شما کمک کنند. باشگاه های ورزشی طیف گسترده ای از تجهیزات ورزشی را برای انجام ورزش های هوازی دارند. شما هم می توانید با خرید برخی از این تجهیزات، یک باشگاه ورزشی کوچک در خانه تان داشته باشید.

تردمیل

تردمیل یکی از تجهیزات بسیار مناسب برای انجام ورزش های هوازی است. که شما می توانید بر روی آن پیاده روی کنید یا بدوید. همچنین با تنظیم سرعت و شیب برنامه ورزشی دلخواه را انجام دهید.

الیپتیکال

الیپتیکال دستگاهی نسبت به سایر دستگاه های تمرین هوازی، برای مفاصل دستگاهی مناسب تر است. این ماشین با توجه به طراحی خاصی که دارد شرایط کار کردن بیشتر عضلات بدن را فراهم می کند.

دوچرخه ثابت

دوچرخه ثابت دستگاهی مناسب برای انجام ورزش هوازی جهت تقویت عضلات پایین تنه می باشد. استفاده از دوچرخه ثابت در ماهای سرد سال یا برای زنان باردار که احتمال افتادن از روی دوچرخه متحرک برای آنها بالا است، توصیه می شود. 

پله کوهنوردی

این ماشین می تواند عضلاتی را که در هنگام کوهنوردی فعال هستند را به کار بگیرید. سرعت کار کردن این دستگاه ها قابل تنظیم است و شما می توانید متناسب با توان بدنی تان هنگام کار کردن با این دستگاه سرعت دلخواه را انتخاب کنید.

قایق

این ماشین شرایط انجام یک تمرین کامل هوازی را محیا می کند، قایق در تقویت عضلات بازو بسیار مناسب است. این دستگاه می تواند به ستون فقرات شما فشار بیاورد، بهتر است قبل از استفاده از این دستگاه با یک مربی مشورت کنید.


مطالب مرتبط

برای ورزش در منزل تردمیل بهتر است یا دوچرخه ثابت؟

تمرین کردن در خانه

هنگام خرید تردمیل به این نکات توجه کنید


نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد