ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

راه هایی ساده برای سوزاندن چربی های شکم

همه چربی های بدن یکسان نیستند. چربی ها به دو دسته تقسیم می شوند چربی های زیر جلدی که درست زیر پوست بدن هستند و چربی های احشایی که در اطراف ارگان های حیاتی مثل قلب و در ناحیه شکم تجمع می یابند. مطالعات نشان داده اند که چربی های احشایی خطرناک تر از چربی های زیر جلدی هستند.



برای لاغر کردن شکم به توصیه های زیر عمل کنید:

1- آب کردن چربی فرآیندی وقت‌گیر است، بنابراین از همین حالا دست به کار شوید! صبور باشید و انتظار نداشته باشید که یک شبه لاغر شوید. فریب تبلیغات دروغین که می خواهند یک شبه شما را خوش اندام ترین انسان دنیا کنند را هم نخورید.


2- چربی های اضافی ناحیه ی شکم را با تمرینات ورزشی هوازی بسوزانید، در غیر این صورت تغییری مشاهده نخواهید کرد. 


3- از تمرینات مناسب برای ناحیه شکم مانند دراز و نشست استفاده کنید. توجه داشته باشید این قبیل تمرینات چربی های شکم را کاهش نمی دهند اما سبب تقویت عضلات این ناحیه و جمع شدن شکم می شوند.


4- غذاهای طبیعی، کم چرب و کم قند و کم کالری را به میزان کم در طول روز مصرف کنید. از مصرف تنقلات شیرین و غذاهای چرب خودداری کنید. همچنین مواد نشاسته ای مثل مصرف نان، برنج، ماکارونی، کیک و شیرینی و بیسکوییت را کاهش دهید.


5- با وزنه تمرین کنید و تنها به یک ناحیه از شکم متمرکز نشوید، بلکه کل بدن را در نظر بگیرید. تمرینات قدرتی مانند کار کردن با وزنه متابولیسم بدن شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.


6- تحقیقات نشان داده که مصرف  بیشتر فیبر از میزان چربی های احشایی شامل چربی شکمی خواهد کاست. منابع فیبر شامل میوه و سبزیجات و غلات سبوس دار و حبوبات می باشد.




مطالب مرتبط

10 راه ساده برای کوچک کردن شکم

بهترین راه لاغر کردن شکم و پهلوها

چگونه با چربی های شکمی مقابله کنیم

چگونه شکمی صاف داشته باشیم

چه غذاهایی برای سوزاندن چربی های شکم مناسب هستند؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد