ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

بهترین ورزش ها برای داشتن شکمی تخت

اگر شما به امید داشتن شکمی متناسب با عضلات تفکیک شده ورزش می‌کنید تنها نیستید. ورزشهای شکمی یکی از پرطرفدارترین و محبوبترین ورزشها هستند که افراد مختلفی از افراد مبتدی تا ورزشکاران حرفه‌ای آنها را انجام می‌دهند. برای رسیدن به این هدف، ورزشهای زیادی هستند که می‌توانید آنها را انجام دهید. در ادامه مطلب با چند مورد از بهترین ورزش ها برای شکل دادن به عضلات شکم آشنا می شوید. 

1- کرانچ


کرانچ


به پشت دراز بکشید، پاها را به حالت خم شده از زمین بلند کنید به صورتی که ساق پا به در راستای زمین باشد و ران ها عمود بر زمین . دست ها را به صورت ضربدر روی شانه ها قرار دهید. عضلات شکن را منقبض کنید و سر را به سمت جلو بکشید، شانه ها و پشت را با زاویه 30 درجه بالا نگه دارید . زاویه را بدون تماس با زمین کاهش دهید . برای تنفس در هنگام بالا رفتن بازدم و پایین آمدن دم را انجام دهید. در هنگام انجام حرکت مهره های انتهای کمر نباید از زمین جدا شوند. برای بالا امدن از عضلات شکم استفاده کنید. زاویه و سر و گردن را بالا و پایین رفتن تغییر ندهید.


2- کرانچ معکوس بدون کمک دست


کرانچ معکوس بدون کمک دست


به پشت بخوابید دستها در بالای سر دراز به طوری که بتوانید با دست هایتان میزی که روز آن خوابیده اید یا نرده های سنگین را محکم بگیرید . کف پا را به سمت بالا بگیرید و پاها را از زانو خم کنید. عضلات شکم را منقبض کرده و پشت را به زمین فشار دهید و باسن را از کف زمین بلند کنید. هنگام بالا کشیدن پاها بازدم و در برگشت دم را انجام دهید.


3- کرانچ پهلو


کرانچ پهلو


به پشت روی زمین دراز بکشید. مانند تصویر زانو ها را خم کرده و کف پاها را روی زمین قرار دهید. دست ها را در دوسمت سر و پشت گوش ها قرار دهید. حال بدن را به صورت مورب با کمک عضلات شکم بالا بکشید به صورتی که آرنج راست به زانو چپ نزدیک شود. به آرامی به حالت شروع برگردید و حرکت را برای سمت مخالف انجام دهید.




مطالب مرتبط

راه هایی ساده برای سوزاندن چربی های شکم

10 راه ساده برای کوچک کردن شکم

بهترین راه لاغر کردن شکم و پهلوها

چگونه شکمی صاف داشته باشیم

چگونه عضلات شکم را تقویت کنیم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد