ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

انرژی زا ترین میوه ها

در ادامه مطلب با فهرستی از انرژی زا ترین میوه ها آشنا می شوید. این میوه ها دارای مقادیر فراوانی از انواع ویتامین ها، کربوهیدرات ها و آنتی اکسیدان ها می باشند. با خوردن این میوه ها انرژی و چابکی را به سلول های بدنتان وارد کنید.

انبه

انبه سرشار از ویتامین‌های A ، B و C، کلسیم، پتاسیم، روی، فولات و پروتئین است.

موز

تمام مربیان ورزشی توصیه می‌کنند که پیش از شروع تمرینات، یک عدد موز بخورید. موز منبع غنی از کربوهیدرات‌ها است و جزء انرژی زا ترین میوه ها محسوب می شود.

هندوانه

خوردن این میوه سبب طراوت و شادابی می شود. هندوانه منبع غنی از ویتامین C است. همچنین به دلیل داشتن مقادیر فراوانی آب کم آبی بدن بدن را جبران می کند.

سیب

این میوه از منابع غذایی بسیار مهمی است که می‌تواند به آرامی انرژی را در بدن آزاد کند و همچنین سرشار از ویتامین B ، C و پتاسیم که انرژی مورد نیاز بدن را تأمین می‌کند.

پرتقال

این میوه نیز انرژی زا و منبع غنی ویتامین C است. به علاوه پرتقال حاوی مقادیر قابل توجهی فسفر، مواد معدنی و فیبر خوراکی است که به بهبود فعالیت‌های بدن کمک می‌کند.

آووکادو

این میوه نیز هر چند حاوی ذخایر قابل توجه چربی است اما چربی آن از نوع چربی خوب است و از جمله میوه‌هایی است که به عنوان انرژی زا، می‌توان روی آن حساب کرد.


مطالب مرتبط

بهترین میوه ها برای کاهش وزن

ایستگاه ویتامین

ویتامین ها و املاح معدنی موثر در کاهش وزن و تناسب اندام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد