ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

رژیم غذایی مدیترانه ای را به کودکانتان اموزش دهید

مهم‌ ترین اصل در زندگی، سلامتی است و سلامتی بستگی به شیوه زندگی ما دارد، چنان چه این شیوه زندگی صحیح باشد، سلامتی حفظ و ارتقا می ‌یابد. از بین عوامل موثر بر شیوه زندگی، تغذیه خوب از اهمیت به سزایی برخوردار است. تغذیه خوب یعنی "به گونه‌ ای بخوریم و بیاشامیم که بتوانیم رشد کنیم و از سلامتی بهره‌مند شویم." و رژیم غذایی مدیترانه ای یکی از بهترین راه های دست یابی به تغذیه سالم است. 

متخصصین تغذیه پیشنهاد می کنند که برای تغییر عادت های نادرست غذایی ما می توانیم رژیم غذایی سالم مدیترانه ای را به کودکان مان آموزش دهیم. والدین می بایست بیاموزند که چگونه عادات غذایی فرزندانشان را به درستی هدایت نمایند و کودکان می بایست فرا بگیرند که از محصولات مصنوعی پرهیز کرده و به جای آنها غذاهای طبیعی و تازه را مصرف نمایند و خرید چیپس و تنقلات پر کالری و ناسالم را کنار گذاشته و به جای تنقلات ناسالم غذاهای سالم تری مانند میوه ها، آجیل ها و ساندویچ های خانگی را به کودکان ارائه نمود.

رژیم غذایی مدیترانه ای را به کودکانتان اموزش دهید

 والدین می بایست مراقب سلامت وعده های غذایی کودکان باشند و بر غذاهایی که کودک در مدرسه  بیرون از منزل می خورد نظارت داشته باشند. متاسفانه مشکلی که ما اکنون در کشورهای آسیایی بویژه کشورمان ایران داریم ترکیبی از ذائقه شیرینی دوست به همراه غذاهای غنی از کربوهیدراتهای ساده و نیز روی آوردن به عادات غذابب نادرست غربی به همراه استفاده فراوان از تنقلات غذایی ناسالم و نیز فست فودها می باشد که این ترکیب می تواند آثار غیر قابل جبرانی را برای نسل های آینده داشته باشد.


مطالب مرتبط

تغذیه سالم

فواید رژیم مدیترانه ای

رژیم مدیترانه ای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد