ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

خوراکی های چربی سوز

این مطلب به ما می آموزد که چگونه با اضافه کردن یک سری از مواد به رژیم غذایی چربی سوزی بدن را افزایش دهیم و به راحتی کاهش وزن را تجربه کنیم.

گریپ فروت

یکی از غذا هایی که کمک به سوزاندن چربی های شما می کند گرپفروت است. گرپفروت نه تنها یکی از منابع غنی ویتامین C است بلکه به جبران 15 گرم از پکتین می کند. پکتین یکی از موادی است که به پایین آوردن سطح کلسترول شما کمک می کند. گرپفروت 74 کالری دارد و خالی از نمک و چربی است.

چای سبز

راز نهفته در آن ماده کاتچین است. براساس گفته های پروفسور کوین سی، کاتچین موجب افزایش متابولیسم و میزان سوزاندن چربی کبد می شود. برای به دست آوردن این امتیاز، چهار تا شش فنجان چای سبز کافئین دار در روز بنوشید و 180 دقیقه هر هفته ورزش کنید.

سرکه

محققان می گویند سرکه موجب به جریان انداختن ژن هایی می شود این ژن ها تولیدکننده آنزیم هایی هستند که چربی ها را در هم می شکنند. اگر علاقه مند به امتحان آن هستید، روزانه یک قاشق غذاخوری سرکه بخورید. شاید رقیق کردن آن با نوشابه اجازه بدهد طعم بهتری را تجربه کنید.  

فلفل های تند چیلی

فلفل های چیلی تند می تواند به چاشنی ها در زندگی شما اضافه شود. فلفل های پر از ویتامین A و C اند. فلفل ها همچنین دارای بسته های فیبر، کلسیم و فسفر هستند. علاوه بر این فلفل های چیی حاوی ذراتی هستند که برای سوخت و ساز بدن بسیار مناسب است.

جو دوسر

راز چربی سوزی جو، فیبر فراوان آن است. به جای استفاده از برنج، از خوردن جو دوسر همراه با شامتان لذت ببرید. این کار می تواند از ایجاد چربی در شکم جلوگیری کند.

حبوبات

حبوبات بهترین منبع پروتئین در سبزیجات هستند. در حقیقت حبوبات بهترین نوع پروتئین را که در انواع غذا پیدا می شوند را دارا می باشد.

شیر و ماست کم چرب و پنیر

راز چربی سوزی این سه ماده، کلسیم موجود در آنهاست. ماست و شیر برای بدن بسیار مفید هستند و اگر می خواهید به نتیجه مطلوبی برسید بهتر است با بازنگری به 90 درصد مطالب روزنامه ها و مجلات مربوط به تغذیه از رابطه قوی بین کلسیم بالای جذب شده و بهبود ساخت ترکیبات مفید در بدن نهایت استفاده را ببرید.

گوجه فرنگی

گوجه فرنگی های خام را به سالاد خود اضافه کنید. گوجه فرنگی حاوی ویتامین A، B6، C و K است، کالری پایین دارد و ارزش غذایی زیادی دارد. گوجه فرنگی به دلیل داشتن ویتامین C به افزایش چربی سوزی در بدن کمک می کند 


مطالب مرتبط

غذاهای چربی سوز

خواص چربی سوزی چای سبز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد