ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

برای لاغر شدن از آشپزخانه دور باشید

برای لاغر شدن و کاهش وزن بهتر از آشپزخانه دور باشید و سعی کنید زمان کمتری را در آشپزخانه بگذرانید. برای خواندن نکاتی در این زمینه به ادامه مطلب بروید.


برای لاغر شدن از آشپزخانه بروید بیرون

در برخی از خانه های جدید آراستگی و تجهیز خانه طوری است که یک بخشی از آشپزخانه به عنوان محلی برای کار تعبیه شده است. این کار باعث چاق شدن شما می‌شود چرا که هم برای انجام کارها کم تحرک خواهید بود و دیگر اینکه غذاهای خوشمزه همه در دسترس شما هستند و حتی نیازی ندارید که کمی برای رسیدن به این غذاها قدم بزنید. بودن در آشپزخانه اصولا اشتهای شما را هم افزایش می دهد و سیگنال های گرسنگی بیشتر ارسال می شوند. اگر می خواهید لاغر شوید از آشپزخانه دور باشید. بلند شوید برای انجام کارهایتان به اتاق بروید یا در اتاق میهمانی جایی را برای انجام کار در نظر بگیرید. 



هنگام صحبت با تلفن به آشپزخانه نروید

خیلی از افراد هنگام صحبت کردن با تلفن به آشپزخانه می‌روند و روی صندلی آشپزخانه می‌نشینند یا همان جا وسایل کار خود را پهن می‌کنند. اطراف ما در آشپزخانه پر از خوراکی و غذا است و این احتمال خوردن غذا و در نتیجه اضافه وزن را در ما افزایش می‌دهد.


هنگام عصبانیت و استرس از آشپزخانه دور باشید

استرس و عصبانیت دلیل پرخوری بیشتر افراد است. این افراد برای کاهش استرس و آرامش رسیدن شروع به پرخوری احساسی می کنند. اگر شما از این دسته افراد هستید بهتر در هنگام عصبانیت و استرس از اشپزخانه دور باشید و استرس خود را با فعالیت هایی مانند پیاده روی و باغبانی کاهش دهید.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ب.ظ http://downloadanddownload.mihanblog.com

[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد