ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

آیا مطالب این وبلاگ برای شما مفید بوده است؟

آیا مطالب این وبلاگ برای شما مفید بوده است؟

با گذشت 10 ماه از شروع به کار این وبلاگ امروز تصمیم گرفتم نظر خواندگان این وبلاگ در مورد کیفیت مطالب جویا بشم.

در این مدت سعی کردم مطالب جدید که اکثر از منابع معتبر تهیه شده است را برای دوستان قرار بدم. اکنون اگه دوستان نظری در مورد بهبود یا اصلاح مطالب این وبلاگ دارند بفرمایند تا شاید با کمک شما مطلب محبوب تر و پر بازدید تری در بلاگ قرار بگیره.



نظرات خود را با کلیک بر روی نظرات در ستون سمت راست همین مطلب ارسال کنید.

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:27 ق.ظ

وبلاگ بسیار خوبیه! من خیلی به دردم خورده . با همین قوت انشالله جلو ببرینش

چه عجب یه دوستی نظرش گفت !
ممنون از شما دوست عزیر

زهراتاج آبادی سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 ق.ظ

واقعا عالی وکمک کننده بود.ممنون

ممنون از لطف شما

ابوذر یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام من امروز اولین روزی که به وبلاگ سر زدم با مطالبتون میخوام جلو برم این شاللله که لاغر شم

خوشحالم که به وبلاگ من سرزدید. امیدوارم مطالب وبلاگ برای شما مفید باشه

..... یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 ب.ظ

خوب بودد

جاسم دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:01 ب.ظ

احسنت . مفیییید بود

sara دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:38 ب.ظ

واقعا مطالب خوب و باکیفیتی در مورد ورزش و کاهش وزن می نویسید. امیدوارم همواره موفق باشید.
من که یکی از خوانندگان همیشگی وبلاگ شما هستم

حامد دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:40 ب.ظ

بسیار خوب و آموزنده
من که برخی از نکاتی که از وبلاگ بهیتا یاد گرفت خیلی در کاهش وزنم کمکم کرد

کمیلم دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ب.ظ

آقا عالیه
حرف نداره اطلاعاتت
دمت گرم
مرسی

خیلی حال کردم با بلاگ خوبت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد