ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

باورهای اشتباه در مورد کاهش وزن و رژیم های لاغری

آیا در روند کاهش وزنتان دچار رکود شده اید؟ آیا سخت وزن کم می کنید؟ آیا متعجبید که چرا بااینکه کلی وزن کم کرده اید باز هم اندام زیبایی ندارید؟ احتمالا شما هم از برنامه اشتباهی برای کاهش وزنتان پیروی می کنید و این برنامه اشتباه کاهش وزن برگرفته از باورهای غلطی است که بسیاری از افراد به آن دچار هستند. در ادامه مطلب شما را با مهم ترین باورهای اشتباهی که افراد در رژیم کاهش وزن خود دارند آشنا می کنیم.


 

ادامه مطلب ...

آیا رژیم گیاهخواری سبب کاهش وزن سالم می شود؟

برخی از متخصصان رژیم های غذایی و کاهش وزن اعتقاد دارند که رژیم غذایی گیاه‌خواری، موثرترین روش برای کاهش دایمی وزن است. محققان می‌گویند که افراد مبتلا به اضافه وزن می‌توانند با رژیم های گیاه خواری در هفته یک پوند ( 450 گرم ) وزن کم کنند و نتایج آن نیز به ورزش کردن یا به حساب آوردن مقدار کالری مصرف شده بستگی ندارد.

 

ادامه مطلب ...

یوگا در دوران بارداری

یوگا به شما کمک میکند بدن خود را حس کنید واز وضعیت آن آگاه شوید.این همان چیزی است که یک زن باردار به آن نیاز دارد. یوگا می‌تواند برای خانم‌های باردار بسیار مفید باشد، این ورزش به شما کمک می‌کند که درست تنفس و بر تنفستان کنترل داشته باشید یوگا سبب افزایش انعطاف پذیری عضلات و عدم گرفتکی عضلانی در دوران بارداری میشود. ورزش یوگا می‌تواند به شما در مشکلات جسمانی دوران حاملگی، کاهش درد در زمان زایمان کمک کند. برای آشنایی با فواید حانجام حرکات یوگا برای زنان باردار مطالعه ادامه این مطلب به شما توصیه می شود.


ادامه مطلب ...