X
تبلیغات
رایتل
شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391
توسط: ali

10 ماده غذایی برای سلامت قلب

در این مطلب ده خوراکی که برای سلامتی دستگاه قلبی – عروقی بسیار مفید است با توضیح و دلیل معرفی می کنیم.

پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391
توسط: ali

برای ورزش در منزل تردمیل بهتر است یا دوچرخه ثابت؟

بسیاری از افراد به علت اینکه وقت کافی برای رفتن به باشگاه های ورزشی را ندارند تصمیم می گیرند که داخل منزل ورزش کنند و به همین علت به فکر تهیه یک ابزار ورزشی مناسب نظیر تردمیل یا دوچرخه ثابت می افتند.

پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391
توسط: ali

دوچرخه سواری و مزایای استفاده از آن

مزایای تحرک و فعالیت های بدنی روزمره برکسی پوشیده نیست. تجربه نشان داده است که افراد فعال، از زندگی سالم تر و شاداب تری برخوردارند، ضمن این که مقاومت آنها در مقابل تنش های روانی و بسیاری از بیماریها بیشتر است.
چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391
توسط: ali

تناسب اندام هوازی چیست و چه فوایدی دارد

تناسب ‌اندام یا سلامتی که از راه فعالیت ‌ها و تمرینات هوازی به دست می‌آید را تناسب ‌اندام هوازی می‌نامند. واژه هوازی (ایروبیک) صفتی است که معمولاً به چیزی که به هوا نیاز دارد مرتبط است
سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391
توسط: ali

چه ورزش هایی برای سالمندان مناسب است؟

 ورزش منظم در سالمندان، باعث بهبود قابل توجهی درفشارخون ، دیابت ، کاهش چربی های خون ، استئوآرتریت ها، پوکی استخوان وعملکردعصبی میشود. ورزش ، میزان مرگ ومیرراکاهش می دهد و نیاز به مصرف داروهای مختلف رابه طورقابل توجهی کم می کند.

دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391
توسط: ali

5 راه ساده برای کاهش وزن

اگر می خواهید وزنتان را کم کنید و از رژیم های غذایی سخت خسته شده اید در ادامه مطلب با 5 نکته ساده که به شما کمک می کند راحت تر وزنتان را کم کنید آشنا می شوید.

یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391
توسط: ali

8 اصل اولیه ورزش پیلاتس

تمرینات پیلاتس از حرکات کنترل شده ای تشکیل شده اند که بین بدن و مغز هارمونی فیزیکی ایجاد کرده و توانایی بدن افراد را در هر سنی بالا می برد. در ادامه مطلب با 8 اصل اولیه ورزش پیلاتس آشنا می شوید.

جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391
توسط: ali

تاثیر ورزش بر بیماری دیابت

دیابت یک بیماری مزمن است که با عدم توانایی بدن در تولید مقدار کافی انسولین برای سوخت و ساز مناسب قند، چربی و پروتئین مشخص می شود. 

جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391
توسط: ali

کوهنوردی ورزشی برای تقویت جسم و روح

کوهنوردی نه تنها ورزشی است که باعث تقویت جسم بلکه مفرح روح هم است که جسم و روح همزمان با هم تقویت شده  و باعث می گردد که آدمی در مقابل بسیاری از ناملایمات و سختیهای زندگی ایستادگی و مقاومت نماید ورزش کوهنوردی باعث تقویت اراده و اعتماد بنفس میشود درسی که یک کوهنورد از کوه و طبیعت می آموزد تواضع، فروتنی، افتادگی و همچنین مروت و مردانگی است.

پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391
توسط: ali

تاثیر دویدن در سلامت و تناسب اندام

ھﻤﻪ ﻣﺎ ﺑﻪ ورزش ﻧﯿﺎز دارﯾﻢ. ورزش روﺣﯿﻪ، ﻧﺸﺎط و ﺳﻼﻣﺘﯽ را اﻓﺰاﯾﺶ داده و از ﺑﯿﻤﺎری ھﺎ ﺟﻠﻮﮔﯿﺮی ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﻧﺸﺎن ﻣﯽ دھﺪ ﺣﺘﯽ ﮐﻢ ﺗﺤﺮک ﺗﺮﯾﻦ اﻓﺮاد ﺑﺎ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺑﺪﻧﯽ روزاﻧﻪ ﻣﯽﺗﻮاﻧﻨﺪ ﺳﻼﻣﺖ ﺧﻮد را ﺑﻪ ﻣﻘﺪار زﯾﺎد اﻓﺰاﯾﺶ دھﻨﺪ. ورزش دو یکی از ساده ترین، کمهزینه ترین و بهترین ورزش ها برای رسیدن به تناسب اندام و سلامت است.

چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391
توسط: ali

گرفتگی عضلات

گرفتگی عضلانی زمانی روی می دهد که عضله دچار اسپاسم شده و در آن حالت باقی بماند. این حالت توسط هر عاملی که در انقباض یا ارتجاع عضله دخالت دارد رخ می دهد

یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391
توسط: ali

درمان بی اشتهایی

فردی که دچار بی اشتهایی است، خیلی کمتر از حالت معمول غذا می خورد. کمی اشتها معمولاً به دلیل هضم کم و یا عملکرد بد دستگاه گوارش است. با جویدن طولانی غذا و نوشیدن مایعات سرد این حالت بدتر می شود. گاهی اوقات بی اشتهایی دلایل روحی و روانی دارد.