ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

تاثیر گن های لاغری

در سال‌های اخیر، چاقی به معضل بزرگی در همه کشورهای جهان تبدیل شده. تمایل به داشتن اندام متناسب از یک سو و مشکلات طبی حاصل از چاقی از طرف دیگر باعث شده است که بسیاری از مردم به دنبال راه‌هایی سریع و آسان برای رسیدن به وزن مطلوب خود باشند. در همین رابطه به ویژه در سال‌های اخیر شاهد آن هستیم که وسایل ورزشی، ماساژورها و لباس‌های ویژه‌ای از طرف کارخانه‌های مخلتف عرضه می‌شود که هریک مدعی ایجاد معجزه بوده و به ویژه با تبلیغات وسیع رسانه‌ای توانسته‌اند افراد زیادی را به خریدن این محصولات ترغیب کنند. یکی از محصولاتی که طی سال‌های اخیر عرضه شده کمربندها و گن‌های لاغری است.

 

ادامه مطلب ...

رازهایی برای خوش اندام شدن

آنچه به جز هنر بازیگری بازیگران برای بینندگان و طرفداران هنرمندان اهمیت دارد، این است که ستاره های سینما معمولا خوش اندام هستند و اندام زیبایی دارندو برای عده ای سوال این است که این افراد چگونه همواره زیبایی اندام خود را حفظ می کنند و از چه سبک زندگی برای سلامتی و داشتن اندامی زیبا استفاده می کنند. باید به شما بگوییم تغییرات ساده در شیوه زندگی از ورزش کردن گرفته تا یوگا و نخوردن هله هوله و ... ،کمک خواهد کرد که شما بتوانید  10 ، 30 ، حتی 50 کبلو از وزن خود را به سرعت کاهش دهید!


 

ادامه مطلب ...

خواص چای سبز و تاثیر آن در کاهش وزن

در صورتی که برگ تازه‌ی چای را به سرعت خشک کنند، چای سبز به ‌دست می ‌آید. در این شرایط اجازه‌ی تخمیر به چای داده نمی ‌شود.  
تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن مرتب چای سبز می تواند در پیشگیری از بیماری های مختلف و کاهش وزن نقش موثری داشته باشد. ولی با این همه در مصرف این ماده غذایی هم مانند سایر مواد غذایی باید حد اعتدال را رعایت کرد، زیرا چای سبز نیز حاوی کافئین است و مصرف زیاد آن بدخلقی، بی خوابی، تپش قلب ، سرگیجه، حالت تهوع، اسهال، سردرد و بی اشتهایی ایجاد می کند.
 
ادامه مطلب ...