X
تبلیغات
رایتل
شنبه 30 دی‌ماه سال 1391
توسط: ali

چگونه در هوای آلوده ورزش کنیم

امروزه آلودگی هوا به یکی از مشکلات جدی مردم تبدیل شده است و به خصوص در شهرهای بزرگ خود را بیشتر نشان می‌دهد. در کنار این مورد، عدم تحرک و فعالیت بدنی نیز خود مشکلی دیگر به حساب می‌آید.

چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391
توسط: ali

چگونه هر روز ورزش کنیم؟

همه ما درباره فواید ورزش کردن زیاد شنیده و می دانیم. اما شاید مشکل بیشتر افراد تبدیل ورزش به یکی از اولویت های زندگی روزانه باشد. نکات زیر را بخوانید و سعی کنید با استفاده از این نکات ورزش را به یکی از الویت های زندگیتان تبدیل کنید.

یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391
توسط: ali

دوچرخه سواری

توسعه تکنولوژی و پیشرفت ماشین آلات، در کنار تمامی مزایای خود، باعث شده است که زندگی افراد، کم تحرک تر و ساکن تر شده و این عدم تحرک و فعالیت عضلات و ماهیچه ها که منجر به سست شدن آنها می شود، عواقب ناگواری به همراه خواهد داشت. در صورتی که به راحتی می توان از بروز این آسیب ها جلوگیری کرد.

چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391
توسط: ali

تغذیه صحیح برای کوچک کردن شکم

تغذیه ناصحیح و عدم تحرک و ورزش نکردن باعث می شود که چربی های اضافی بدن در قسمت شکم تان تجمع پیدا کنند. اما چه کارهایی باید انجام دهیم تا شکمی صاف داشته باشیم؟
دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391
توسط: ali

معجزه ادویه جات در کاهش وزن

ادویه دار کردن مواد غذایی ، عطر و طعم طبیعی به آنها می بخشد ، که باعث کاهش مقدار چربی و نمکی می شود که شما نیاز دارید برای خوشمزه و دلچسب کردن غذا به آن بزنید.
شنبه 16 دی‌ماه سال 1391
توسط: ali

فواید ورزش برای سلامت بدن

شاید مهم ترین وشایان توجه ترین عامل در بهبود سلامت افراد جامعه ورزش باشد. طبق تحقیقات، ورزش به تنهایی می تواند سلامت فرد را بهبود ببخشد، خطر ابتلا به بیماری های جدی را کاهش دهد و برخی از بیماری های فرساینده مربوط به کهولت سن را به تاخیر بیندازد.  
سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391
توسط: ali

لاغری سریع خوب یا بد؟

معمولا هنگامی که رژیم های لاغری می گیریم دوست داریم که هر چه سریعتر وزنمان کم شود و به تناسب اندام ایدهآل برسیم. حال سوال این است که آیا سریع لاغر شدن عوارض و خطراتی هم برای بدن به همراه دارید؟

دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391
توسط: ali

درمان چاقی با ورزش

امروزه چاقی از مشکلات عمده افراد جامعه است و بیشتر بیماری‌های قلبی عروقی، عضلانی و اسکلتی، گوارشی و سکته‌های قلبی و فشار خون بالا و ... به طریقی با چاقی در ارتباط هستند.
شنبه 9 دی‌ماه سال 1391
توسط: ali

روش های ساده برای افزایش سوخت و ساز بدن

به احتمال زیاد شنیده اید که برای کم کردن وزن باید سوخت و ساز بدنتان را بالا ببرید. در ادامه مطلب چند راه موثر برای افزایش سوخت و ساز بدن و حفظ آن آمده است.

جمعه 8 دی‌ماه سال 1391
توسط: ali

تغییراتی ساده برای تغذیه سالم و کاهش وزن

شما میتوانید اصلاحات ساده ای را در رژیم غذایتان انجام دهید که منجر به کاهش کالری دریافتی و کاهش مصرف برخی از مواد غذایی ( مانند غذاهای حاوی کلسترول ) شود.

چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391
توسط: ali

تعیین وزن ایده آل، شاخص توده بدنی و کیلو کالری دریافتی

هنگامی که شما می خواهید یک برنامه کاهش وزن را شروع کنید ممکن است ندانید که وزن ایده آل برای قدتان چند است و برای رسیدن به این وزن روزانه چند کیلو کالری انرژی نیاز دارید.
سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391
توسط: ali

چگونه لاغر شویم؟

تداوم وزن ایده آل بستگی به رعایت رژیم غذایی مناسب دارد . دلیل شکست بسیاری از رژیم های غذایی در طولانی مدت این است که این رژیم ها جوانب مختلف کاهش وزن را در نظر نمی گیرند.