ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

توصیه هایی برای افراد مبتدی در یوگا

مسلما درباره فواید بیشمار ورزش یوگا برای جسم و روح زیاد شنیده اید و علاقمندید که یوگا را آغاز کنید ، توصیه هایی برای شما که در ورزش یوگا مبتدی هستید داریم که به شما کمک می کند در شروع کار از این ورزش دلزده نشوید به سرعت به یک یوگا کار حرفه ای تبدیل شوید. در ادامه مطلب به توصیه های حرفه ای های یوگا که در قالب این 5 نکته گنجانده ایم توجه کنید.


 

ادامه مطلب ...

خوراکی های لاغر کننده

میوه ها و خوراکی هایی وجود دارند که میزان سوخت و ساز بدن را بالا برده و به کاهش وزن کمک می‌کند. اگر تمایل دارید با وزنتان را کم کنید با خوردن این مواد غذایی می توانید روند کاهش وزنتان را سرعت ببخشید . در ادامه مطلب با میوه هایی آشنا می شود که سبب کاهش وزن می شوند.


  ادامه مطلب ...

یک نوشیدنی مقوی برای افزایش وزن

اگر لاغر هستید و دوست دارید وزن بیشتری داشته باشید، خوردن و نوشیدن مواد غذایی پرکالری و مقوی برای شما توصیه می شود. سعی کنید کالری اضافی برای افزایش وزن را از طریق مواد غذایی سالم و مغذی به بدنتان برسانید. در ادامه این مطلب با طرز تهیه یک نوشیدنی پر کالری اما سالم و مغذی برای افزایش وزن آشنا می شوید.


  ادامه مطلب ...

چگونه چاق شویم؟

چگونه چاق شویم؟ عمل کردن به نکات زیر موجب میشود به تدریج وزنتان اضافه شود و چاق شوید، اما فراموش نکنید که اضافه شدن وزن با چاقی (انباشته شدن چربی) متفاوت است، پس داشتن یک برنامه ورزشی مناسب، به قوی شدن و شکل گیری ماهیچه ها کمک میکند و برای شما اندامی متناسب به ارمغان می آورد.


 

ادامه مطلب ...