ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

کاهش چربی های دور شکم با رژیم MUFA

اگر تاکنون در کاهش وزن نواحی شکم . باسن ناموفق بوده اید،غذاهایی را به شما معرفی می کنیم که با خاصیت MUFA توانایی جادویی برای نابودی چربی های ناحیه شکم دارند.

ادامه مطلب ...

چگونه وزن خود را کم کنیم

چاقی امروزه به عنوان یکی از بزرگترین معضلات سلامتی گریبانگیر تعداد زیادی از افراد است. چاقی می‌تواند زمینه ساز ابتلا به بعضی از بیماری‌ها نظیر افزایش قند، چربی‌ها، کلسترول خون، افزایش قشار خون و دردهای مفصلی شود. 

ادامه مطلب ...

نکاتی برای شروع ورزش کودکان

تمام محققان دربارۀ تأثیر فعالیت جسمی و ورزش به عنوان یک عامل انکار ناپذیر بر رشد جسمی و ذهنی کودکان توافق دارند. 


ادامه مطلب ...

کاهش وزن بدون ورزش

راه‌هایی هستند که به افراد بی‌تحرک هم به کمک آنها می‌توانند وزن متعادل و متناسبی داشته باشند.

ادامه مطلب ...

پیلاتس ورزشی مناسب برای همه

پیلاتس بدون در نظر گرفتن سطح توانایی و آمادگی جسمانی فرد تغییرات مهم و متمایزی در عضلات و سطح سلامت عمومی بدن ایجاد می کند. 

ادامه مطلب ...

اسفناج قدرت عضلات را افزایش می دهد

اسفناج و یا دقیق‌تر بگوییم نیترات موجود در اسفناج قدرت و توان عضلات را افزایش می‌دهد.

ادامه مطلب ...

عوامل موثر در تعیین کالری مورد نیاز بدن

برای محاسبه  مقدار لازم کالری بدنتان بهترین راه مشورت با پزشک تغذیه است که با در نظر گرفتن تمام خصوصیات بدن شما کالری مورد نیاز را به شما می گوید.

ادامه مطلب ...

سه راه ساده برای مقابله با بیماریهای قلبی عروقی

افراد می‌توانند ریسک ابتلا به بیماری قلبی عروقی را با برخی رفتارها کاهش دهند. روش‌هایی مثل تغییر شیوه و سبک زندگی و تغییرات رژیم غذایی احتمال این ریسک را کاهش می‌دهد. برای دستیابی به سلامت سیستم قلبی عروقی، رعایت برخی اصول لازم است که در زیر بیان می‌شود.

ادامه مطلب ...

تغذیه و رژیم غذایی سالم برای سالمندان

فعالیت بدنی و ورزش منظم در طول عمر، به خصوص در سنین بالا عامل حفظ سلامت و حتی تقویت قلب، ریه‌ها، اعصاب و استخوان می‌باشد.

ادامه مطلب ...

کاهش افتادگی عضلات شکم با ورزش

علاوه بر چربی شکمی، یکی دیگر از مشکلات این ناحیه بدن که منجر به اختلال در زیبایی می شود، ضعیف شدن عضلات شکم است که منجر به جلو آمدگی شدید و افتادگی شکم می شود. علت شل شدن عضلات این است که فعالیت های روزمره هیچ کدام عضلات شکم را تقویت نمیکنند. ادامه مطلب ...

رژیم غذایی مدیترانه ای را به کودکانتان اموزش دهید

مهم‌ ترین اصل در زندگی، سلامتی است و سلامتی بستگی به شیوه زندگی ما دارد، چنان چه این شیوه زندگی صحیح باشد، سلامتی حفظ و ارتقا می ‌یابد. از بین عوامل موثر بر شیوه زندگی، تغذیه خوب از اهمیت به سزایی برخوردار است. تغذیه خوب یعنی "به گونه‌ ای بخوریم و بیاشامیم که بتوانیم رشد کنیم و از سلامتی بهره‌مند شویم." و رژیم غذایی مدیترانه ای یکی از بهترین راه های دست یابی به تغذیه سالم است. 

ادامه مطلب ...

فواید رژیم مدیترانه ای

تحقیقات نشان مى دهد که یک غذاهای مدیترانه ای‌ سالم ترین و رژیمى ترینِ وعده هاى غذایى هستند. این غذا ها به دلیل غنى بودن از مواد غذایی سالم و کم کالرى در بین افراد رژیمى طرفداران بسیاری دارد. ادامه مطلب ...