X
تبلیغات
رایتل
پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391
توسط: ali

10 راه ساده برای کوچک کردن شکم

در نتیجه تجمع چربی ها در ناحیه شکم، شکم شما بزرگ می شود. اگر از حمل چندین کیلوگرم چربی خسته شده اید و خواهان شکمی صاف و متناسب هستید، بهتر است توصیه هایی که در ادامه مطلب به شما می کنیم را بخوانید.
چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391
توسط: ali

کاهش آب بدن در هنگام ورزش

ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻨﯽ ﻣﺎﯾﻌﺎت از دﺳﺖ رﻓﺘﻪ طﯽ ورزش ﻣﮫﻢ ﺗﺮﯾﻦ ﺑﺨﺶ از ﻣﻘﻮﻻت ﺗﻐﺬﯾﻪ ای در ورزش اﺳﺖ. ﺗﻘﺮﯾﺒًﺎ 60% از وزن ﺑﺪن را آب ﺗﺸﮑﯿﻞ ﻣﯿﺪھﺪ. در ھﻨﮕﺎم ورزش آب از ﭘﻮﺳﺖ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺗﻌﺮﯾﻖ و از رﯾﻪ در ھﻨﮕﺎم ﺗﻨﻔﺲ دﻓﻊ ﻣﯽ ﺷﻮد. ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ اﯾﻦ آب از دﺳﺖ رﻓﺘﻪ را ﺟﺒﺮان ﻧﮑﻨﯿﻢ دﭼﺎر ﮐﺎھﺶ ﺣﺠﻢ آب و ﻋﻮارض ﻧﺎﺷﯽ از آن ﺧﻮاھﯿﻢ ﺷﺪ.

چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391
توسط: ali

کاهش وزن و چربی های اضافه با مصرف ماست

محققان توصیه می‌کنند، برای کاهش وزن باید ماست در رژیم غذایی گنجانده شود. بسیاری از افرادی که برای لاغر شدن رژیم غذایی دارند، فرآورده‌های لبنی را از فهرست مواد غذایی حذف می‌کنند. این در حالی است که محققان دریافتند ماست علاوه بر افزایش چربی سوزی بدن به تقویت عضلات هم کمک می کند.

سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391
توسط: ali

فواید ورزش های قدرتی ( تقویت کننده عضلات ) برای بانوان

ﺗﻤﺮﯾﻨﺎت و ورزش های قدرتی ﻧﻘﺶ ﺑﺴﯿﺎر ﻣﮫﻤﯽ در اﻓﺰاﯾﺶ ﺳﻼﻣﺖ، ﺧﻮد ﺑﺎوری، ﮐﺎھﺶ وزن و ﺗﻨﺎﺳﺐ اﻧﺪام خانم ها اﯾﻔﺎ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ. اﯾﻦ ورزش ها اﺣﺴﺎس ﺷﺎداﺑﯽ و ﺳﻼﻣﺖ را اﻓﺰاﯾﺶ داده و زﻧﺎن را در ﮐﺎرھﺎی روزﻣﺮه و اﻧﺠﺎم ھﺮ ﭼﻪ ﺑﮫﺘﺮ مشاغل ﺧﻮد یاری می دهند. در اﯾﻦ ﻣﺠﺎل ﺑﻪ ده ﻣﻮرد از ﻣﺰاﯾﺎی اﻧﺠﺎم اﯾﻦ ﻧﻮع ورزﺷﮫﺎ ﻣﯽ ﭘﺮدازﯾﻢ.

دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391
توسط: ali

اصول تغذیه ورزشی

ھﯿﭻ ﻏﺬای ﺟﺎدوﯾﯽ در ﺗﻐﺬﯾﻪ ورزﺷﯽ وﺟﻮد ﻧﺪارد. ھﯿﭻ ﮔﺮوه ﻏﺬاﯾﯽ ﺑﻪ ﺗﻨﮫﺎﯾﯽ ﺑﺎﻋﺚ اﻓﺰاﯾﺶ ﮐﺎراﯾﯽ ورزﺷﮑﺎر ﻧﻤﯽ ﺷﻮد. ﯾﮏ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻏﺬاﯾﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﺘﻨﺎﺳﺐ ﺑﺎ ﻣﯿﺰان ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ و ﺷﺪت ﺗﻤﺮﯾﻨﺎت ورزﺷﮑﺎر ﺑﺎﺷﺪ. ﻋﺪم ﺗﻨﺎﺳﺐ ﻣﯿﺎن ﻣﯿﺰان ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ورزﺷﮑﺎر و رژیم غذایی وی ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﻪ ﭼﺎﻗﯽ ﯾﺎ ﮐﻤﺒﻮد ﻣﻮاد ﻏﺬاﯾﯽ ﻣﻨﺠﺮ ﮔﺮدد. سعی کنید از یک رژیم غدایی اصولی که شامل تمام گروه های غذایی است پیروی کنید.

یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391
توسط: ali

فواید تمرینات قدرتی (تمرین با وزنه)

هنگامی که صحبت از تمرینات بدنسازی و وزنه برداری می شود، ذهن افراد به سمت بدن های عضلانی و ماهیچه هایی حجیم و بزرگ می رود. ولی تمرینات قدرتی مانند کار کردن با وزنه فقط به افزایش حجم ماهیچه ها محدود نمی شود بلکه فواید بیشماری دارند که در ادامه مطلب شما را با فواید این ورزش های آشنا می کنیم.

یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391
توسط: ali

قبل از ورزش کردن چه نکاتی را باید بدانیم

برای کم کردن احتمال آسیب های ورزشی در حین انجام ورزش به نکات زیر دقت کنید. آگاهی و رعایت این نکات به شما کمک می کند که همواره در صحت و سلامت کامل به فعالیت ورزشی خود بپردازید.

شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391
توسط: ali

فواید دوچرخه سواری

اﻣﺮوزه ﻣﺰاﯾﺎی ﺗﺤﺮک و ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ھﺎی ﺑﺪﻧﯽ روزﻣﺮه ﺑﺮﻛﺴﯽ ﭘﻮﺷﯿﺪه ﻧﯿﺴﺖ. ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻧﺸﺎن داده اﺳﺖ ﻛﻪ اﻓﺮاد ﻓﻌﺎل، از زﻧﺪﮔﯽ ﺳﺎﻟﻢ ﺗﺮ و ﺷﺎداب ﺗﺮی ﺑﺮﺧﻮردارﻧﺪ، ﺿﻤﻦ اﯾﻦ ﻛﻪ ﻣﻘﺎوﻣﺖ آﻧﮫﺎ در ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺗﻨﺶ ھﺎی رواﻧﯽ و ﺑﺴﯿﺎری از ﺑﯿﻤﺎرﯾﮫﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ اﺳﺖ.

جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391
توسط: ali

ورزش و کاهش وزن دو راه مقابله با کلسترول بالای خون

افزایش چربی های خون یکی از مشکلات شایع ناشی از زندگی شهرنشینی است که نه تنها افراد میانسال و سالمندان از آن رنج می برند، بلکه کم نیستند جوانان و نوجوانانی که این بیماری را تجربه نموده اند.

پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391
توسط: ali

برخی از فواید دویدن

ورزش کردن و به ویژه دویدن که مادر ورزش ها است یکی از کم هزینه ترین و در عین حال موثرترین روشها برای تامین سلامت و داشتن تناسب اندام است. 

چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391
توسط: ali

نقش تغذیه سالم در سلامت و تناسب اندام

رژیم غذایی تأثیر عمده‌ای بر سلامت دارد و قادر است احتمال پیدایش بسیاری از بیماری‌ها را تحت تأثیر قرار دهد.
سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391
توسط: ali

قبل از تصمیم به پیاده روی به این نکات توجه کنید.

اگر یک راهپیمای کهنه کار و کارکشته هستید، به راهتان ادامه دهید. اما اگر تا به حال فعالیت بدنیتان پایین بوده است، بهتر است آرام و ساده پیاده روی را شروع کنید. در ادامه مطلب نکاتی را به شما می گویم که بهتر از قبل آغاز پیاده روی به آنها توجه کنید. رعایت این نکات در حفظ سلامت و افزایش فواد پیاده روی برای شما موثر است.