X
تبلیغات
رایتل
شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391
توسط: ali

چگونه در هوای گرم ورزش کنیم

این روزها با نزدیک شدن به فصل تابستان شاید ورزش کردن برای بسیاری از ما سخت شود و حتی بعضی از ما کلا دور ورزش و پیاده روی را خط بکشیم و به فعالیت های ساده تر و فرح بخش تری مثل شنا بسنده کنیم. اما در رابطه با تاثیر گرما بر ورزش و مشکلاتی که می تواند به دنبال داشته باشد نکته ها و توصیه های جالبی وجود دارد.

جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391
توسط: ali

کالری مواد غذایی چیست

کاری به عنوان یک واحد اندازه گیری انرژی شناخته می شود، که بیشتر برای مشخص کردن انرژی موجود در غذاها به کار می رود.

چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391
توسط: ali

تغذیه و ورزش

درست است که ورزش تاثیر بسزایی در بالا بردن کیفیت زندگی انسان دارد، ولی باید آن را به درستی انجام داد تا نتیجه مطلوب حاصل شود. یکی از عواملی که می تواند در ورزش نقش مهمی داشته باشد، تغذیه صحیح قبل و پس از ورزش است. 

دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391
توسط: ali

وزن ایده آل

هنگامی که شما می خواهید یک برنامه کاهش وزن را شروع کنید ممکن است ندانید که وزن ایده آل شما چند است. ممکن است بگویید هرچه لاغرتر بهتر، بهتر از بدانید که بین وزن ایده آل برای بدن شما و سلامت ارتباط نزدیکی وجود دارد. 

یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391
توسط: ali

انتخاب یک برنامه ورزشی درست

انتخاب یک برنامه ورزشی مناسب که بتواند شما را در رسیدن به وزن و سایز دلخواهتان کمک کند، می تواند مانند برنده شدن در بخت آزمایی باعث خوشحالی شود. اما چنین برنامه ای چگونه در دسترس است؟ برای انتخاب یک برنامه مناسب، رعایت چه نکاتی الزامی است؟

جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391
توسط: ali

افزایش متابولیسم (بخش دوم)

در بخش اول این بحث به معرفی متابولیسم و برخی از روش های تغذیه ای برای افزایش آنپرداختیم. در این بخش به ورزش های مناسب برای افزایش متابولیسم می پردازیم.


پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391
توسط: ali

افزایش متابولیسم

هنگام رشد برخی از ما چاق و درشت بودیم برخی لاغر. در بزرگسالی معلوم می شود که برخی از افراد چاق دچار عارضه کندی سوخت و ساز بدن می باشند.

چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391
توسط: ali

افزایش فعالیت

امروزه در زندگی مدرن، شاهد فعالیت کمتر انسان ها هستیم. ممکن است ساعت ها بدون حرکت در مکانی بنشینیم و به تماشای تلویزیون بپردازیم و یا در حال گشت و گذار در اینترنت باشیم. زندگی بدون فعالیت هم نمی تواند بدون عوارض باشد. عوارضی همچون اضافه وزن، خستگی مفرط و مشکلات جسمی و روحی از این دسته اند. بر طبق مطالعات انجام شده، افراد فعال نه تنها سالم تر از دیگر افراد هستند، بلکه آنها از زندگی شادی برخوردارند.

چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391
توسط: ali

چگونه هر روز ورزش کنیم

همه درباره فواید ورزش کردن زیاد شنیده و می دانند. اما شاید مشکل افراد تبدیل ورزش به یکی از اولویت های زندگی روزانه باشد.


دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391
توسط: ali

کنترل و نگهداری وزن (بخش دوم)

در بخش اول از این مطلب، با شش نکته موثر برای کنترل وزن آشنا شدید. در ادامه می توانید با شش مورد دیگر از سایر مواردی که در مدیریت وزن بدن موثر هستند، آگاه شوید.

یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391
توسط: ali

چگونه کودکان را به ورزش تشویق کنیم

انجام ورزش روزانه کاری است که باید از دوران کودکی آغاز شود . ورزش هایی که به کودکان داده می شود، باید نوعی باشند که به تربیت قوای فکری و نظم روحی آن ها کمک کند.

شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391
توسط: ali

کنترل و نگهداری وزن

شرایطی را در نظر بگیرید که با زحمت بسیار مقداری از وزن خود را کم کرده اید و حس خوشایندی از این وضعیت دارید. مسلما در این شرایط برگشتن این وزن به حالت قبل اصلا برایتان قابل قبول و خوشایند نخواهد بود. کاهش وزن به تنهایی کافی نیست و نگهداری این وزن و آگاهی از روش های آن مسئله ای مهم تر است. در ادامه به شش روش برای کنترل و نگهداری وزن، که متخصصان رژیم های غذایی توصیه کرده اند و افراد موفق در این زمینه به کار گرفته اند، اشاره می کنیم. در بخش دوم این مقاله می توانید شش مورد باقیمانده را مطالعه نمایید.