X
تبلیغات
رایتل
جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392
توسط: ali

ورزش ها و حرکاتی ساده برای کوچک کردن باسن

انجام تمرین های مناسب و حـرکـات ورزشـی مـربـوط بـه ایـن قـــسمت از بدن تغییرات چشـمـگیری را در ایـن نـقــطه به وجود می آورد و به شما کمـک می کـنـد تا عضلات باسن خود را به سختی سنگ در آوریـد. حـال بـه چـنـد نـمونه از این حرکات و تمرین های کششـی کـه نـقــش مــهمی را در استحکام بخشیدن به عضلات مختلف پشت شما ایفا می کنند اشاره میکنیم.


 

جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392
توسط: ali

کاهش وزن برای افراد مبتلا به دیابت

دیابت یا همان مرض قند شایع‌ترین بیماری متابولیک در سرتاسر دنیاست و مشخصه اصلی آن افزایش پایدار و بالای قند خون است. از یک منظر دیابت به انواع دیابت نوع یک و دو و دیابت حاملگی تقسیم می‌شود. 


 

چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392
توسط: ali

فواید ورزش و فعالیت بدنی برای افراد مسن

تعداد افرادی که بالای ۶۰ سال سن دارند تا۲۰ سال آینده دو برابر میشود. بیشتر آنها نیز در کشورهای در حال توسعه خواهند بود. کاهش و به تأخیر انداختن ناتوانی مربوط به سالمندی یک مساله عمده در بهداشت عمومی است و فعالیت بدنی میتواند نقش مهمی را در ایجاد و حفظ سلامت در تمام سنین داشته باشد. فعالیت بدنی به علاوه رژیم غذایی سالم و عدم مصرف سیگار به عنوان راهی موثر و با صرفه جویی برای ترفیع بهداشت عمومی در کشورهای با درآمد کم یا متوسط میباشد.


 

شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392
توسط: ali

یوگا ورزشی مناسب برای افراد سالمند

سالمندی دوره ایی از زندگی است که فرد زمان بیشتری را برای پرداختن به خود، خانواده و اوقات فراغت خود دارد. با این وجود فرد در این سن به بیماریهایی چون آرتریت (تورم مفصل)، بی اختیاری ادرار ، فشار خون، بیماریهای رماتیسمی، آرتروز، پارکینسون، آلزایمر و ...  بیشتر مبتلا می شود و در کل انرژی و نشاط جوانی در فرد از بین می رود. به همین دلیل سالمندان باید تلاش کنند که در این دوران تناسب اندام و سلامت خود را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.