ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

یک چای طعم دار برای کاهش وزن

هیچ چیز در یک روز سرد زمستانی مانند یک لیوان چای گرم نیست. پس چرا از این نوشیدنی به علاوه برخی از طعم دهنده های طبیعی برای کمک به کاهش وزنتان استفاده نکنید. برخی مواد را که به کاهش وزن کمک می کنند را به چای اضافه کنید و از یک نوشیدنی خوش طعم لذت ببرید.



به طور مثال اضافه کردن دارچین به چای از ذخیره شدن چربی در بدن جلوگیری می کند. پرتقال و سایر مرکبات هم در سوزاندن چربی ها به بدن کمک می کنند. چای سبز هم که لاغر کننده بودن مشهور است. شما می توانید از چای سبز و این طعم دهنده به عنوان یک نوشیدنی سرد یا گرم مناسب برای تمام ایام سال به منظور کاهش وزن استفاده کنید.


در زیر با روش تهیه این لاغر کننده موثر آشنا شوید:

1- چای سبز را در قوری دم کنید. سپس بریده های نازک پرتقال، 1 قاشق چای خوری زنجبیل رنده شده و دو چوب دارچین به آن اضافه کنید و اجازه دهید برای مدت 30 دقیقه دم بکشد. این نوشیدنی علاوه بر داشتن خواص چای سبز داری طعم قوی تر و خواص چربی سوزی بیشتری است.


2- تیکه هی پرتقال، چوب های دارچین و زنجبیل را از داخل چای بردارید. سپس چای را صاف نمایید و میل کنید.


3- می توانید چای را با دارچین و یا با یخ در روزهای گرم تابستان سرو کنید. اگر طعم چای را شیرین دوست دارید بهتر یک قاشق عسل طبیعی به آن اضافه کنید.


4- چای اضافه را در فریز نگهداری کیند و در هر زمان که نیاز داشتید به مقدار لازم از ان را از فریز خارج کرده و در مایکروفر گرم کنید و میل نمایید



مطالب مرتبط

5 نوشیدنی مناسب برای کاهش وزن

خواص چربی سوزی چای سبز


منبع:

ehow

نظرات 1 + ارسال نظر
کیارش یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ق.ظ

سلام. وبلاگ خیلی خیلی خوبی دارید. واقعا مطالبتون بهم کمک کرد

ممنون از نظر شما.
امیدوارم همیشه به وبلاگ من سر بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد