ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

بیشتر بخوریم و وزن کم کنیم

عقل سالم می گوید هرچه بیشتر بخورید، چاق تر می شوید. ولی با خوردن ترکیب صحیحی از غذا می توانید بیشتر بخورید و همچنان وزن کم کنید. به ادامه مطلب بروید تا به شما بگوییم چگونه.

1 وعد های غذایی با کالری کمتر و ارزش غذایی بیشتر بخورید. میوه ها سبزی ها دارای کالری کمی هستند و به دلیل داشتن فیبر برای مدت طولانب به شما احساس سیری می دهند. توجه داشته باشید حتی با کمک غذا های کم کالری باز هم در مجموع باید کالری کمتری از میزان کالری مصرف دریافت کنید.

2 غذاهایی مانند میوه و سبزیجات تازه، گوشت کم چرب، حبوبات و لبنیات کم چرب را به رژیم غذایتان اضافه کنید. چربی های اشباع یا ترانس را با روغن های سالم مانند روغن زیتون جایگزین کنید.

3 با یک رژیم غذایی متعادل مواد مغذی ضروری مانند ویتامین ها، مواد معدنی، فیبر، کربوهیدرات ها، پروتئین ها و چربی ها را به بدنتان برسانید.

4 ورزش کنید. ورزش های مختلفی مانند پیاده روی ، کوه نوردی و ...به کاهش وزن کمک میکنند، ورزشی را انتخاب کنبد که از آن لذت ببرید. به منظور تقویت تمام عضلات بدن برنامه ورزشی متنوعی داشته باشید. هرچه کالری بیشتری به وسیله ورزش بسوزانید به این معنی است که می توانید غذای بیشتری بخورید و همچنان وزن کم کنید.


مطالب مرتبط

پنج گام اساسی در کاهش وزن

تاثیر فیبر در سلامتی و تناسب اندام

چگونه شکمی صاف داشته باشیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد