ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

ورزش و کاهش وزن

تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم

راه هایی برای داشتن ران هایی باریک تر

برای خانم ها و برخی از آقایان داشتن ران هایی باریک و خوش فرم بسیار مهم است. از آنجایی که شما نمی توانید در ناحیه ای که می خواهید وزن کم کنید و کاهش وزن به صورت یکسان در تمام قسمت های بدن اتفاق می افتد داشتن ران هایی باریک کمی مشکل است. همچنین ران ها یکی از قسمت هایی در بدن است که تجمع سلولیت در آنها بیشتر است. اما برخی کارها و تمرین ها وجود دارد که با انجام آنها شما می توانید ران هایی باریک تر داشته باشید.


اسکات 

اسکات یکی از بهترین تمرین ها برای پاها به خصوص ران ها است. اسکات را می توان به روش های مختلفی انجام داد. یکی از این روش ها اسکات صندلی است. در مقابل یک صندلی باستید. بدون کمک گرفتن از دست به آرامی به سمت پایین حرکت کنید تا بر روی صندلی قرار بگیرید. سپس بدون کمک گرفتن از دست ها و با نیروی ران هایتان بایستید. این حرکت را در 3 ست و هر ست 12 بار تکرار کنید. می توانید 2 تا 3 روز در هفته تمرین اسکات را انجام دهید. 


دویدن

دویدن یکی از بهترین راه ها برای کاهش چربی های اضافه در ناحیه پا و ران است. هنگامی که دویدن منظم که یک ورزش ایروبیک است را با یک رژیم غذایی سالم ترکیب کنید، شما می توانید چربی های اضافه را بسوزانید. از آنجا که دویدن ورزشی است که در آن وزن بدن توسط پاها تحمل می شود، در تقویت و شکل دادن به ران ها موثر است. 3 نوبت در هفته و هر نوبت 20 دقیقه بدوید.


یوگا

یوگا، به ویژه یوگای قدرتی، فوایدی برای افزایش قدرت و کاهش وزن در ران ها را به همراه دارد. هر چند یوگا به اندازه ورزش هایی مانند دو و شنا کالری نمی سوزاند، اما می تواند ضربان قلب شما را افزایش دهد. انجام تمرینات منظم یوگا برای حداقل دو نوبت در هفته باعث کشیده و لاغر شدن ران های شما می شود.


سهم غذا

با کاهش غذای مصرفی، وزن و چربی های اضافیه را کاهش دهید. شما با کنار گذاشتن بخش کوچکی از غذای روزانه می توانید کیلو های اضافه را کم کنید. به جای اینکه تا سیر شدن کامل بخورید، بهتر است به نشانه های گرسنگی توجه کنید و هنوز سیر نشده از غذا خوردن دست بکشید. 10 دقیقه صبر کنید، اگر هنوز احساس گرسنگی می کردید با مصرف میوه و سبزیجات خودتان را سیر کنید. اگر برای غذا خوردن به رستوران می روید قبل از شروع به خوردن، 40 درصد از بشقاب غذایتان را در ظرفی جداگانه برای وعده ای دیگر کنار بگذارید.




مطالب مرتبط

دویدن و فواید آن

فواید یوگا برای بدن



منبع:

ehow

نظرات 1 + ارسال نظر
sara دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ق.ظ

سلام مرسی خیلی خوب بود > فقط من نفهمیدم اسکات را دقیقا چطوری باید انجام بدم . میشه یه کمی بیشر توضیح بدین ؟ مرسی

1.یک صندلی یا نیمکت آماده کنید و پشت سر خود قرار دهید .
2.پاها را کمی بیشتر از عرض شانه باز کنید و پنجه پا را به سمت بیرون قرار دهید . تنه را کاملا صاف نگه دارید . سر را کاملا در راستای بدن نگه دارید . این وضعیت شروع تمرین خواهد بود .
3.به آرامی زانوهای خود را خم کنید و تا باسن شما نیمکت را لمس نماید .
4.بعد از یک مکث کوتاه با فشار پاشنه پا به آرامی زانوهای خود را صاف کنید و بلند شوید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد