X
تبلیغات
رایتل
سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391
توسط: ali

خودتان را زیاد وزن نکنید

زیاد وزن کردن و مشاهده نوسانات وزن سبب دلسرد شدن شما از برنامه کاهش وزنتان می گردد. سعی کنید خودتان را به صورت هفتگی و در ساعات معینی وزن کنید.

احتمالا می دانید که وزن شما در ساعت های مختلف شبانه روز می تواند متفاوت باشد و تغییرات وزن به میزان یک کیلوگرم بر اثر نوشیدن آب کاملا طبیعی است. در صورتی که شب گذشته غذای زیادی خورده اید و غذا هم اندکی شور بوده است، بر اثر خوردن آب زیاد ممکن است صبح روز بعد با اضافه وزن مواجه شوید. از روی ترازو پایین بیایید و به جای اینکه به اضافه وزن فکر کنید، سعی کنید یک روز سالم را آغاز کنید. (می توانید ۴۸ ساعت را منتظر بمانید و ببینید که اثر آب از روی وزن شما کم شده است و شما به وزن عادی خود بازگشته اید.)


مطالب مرتبط

کنترل و نگهداری وزن

کنترل و نگهداری وزن (بخش دوم)

وزن ایده آل